Ezoterika - ezotériával foglalkozó ezoterikus blog

Leírás, hosszan.

Utolsó kommentek

  • IGe: Érdemes elolvasni a témában: Horoszkóppal cáfolni a horoszkópot ? vilagnezet.blog.hu/2007/06/25/ho... (2007.06.25. 20:51) Mi az a Vízöntő korszak?
  • vjudit: És miután ennek a két számnak az összege 8 az alábbiakat állapíthatjuk meg: A 2-es számrezgése: Ez... (2006.10.13. 07:30) A huszonhatodikak
  • Lizzy: Szóval minden angol ember angyal lenne?? Na, ne! Esetleg a Colin Firth ... (2006.10.11. 15:37) Angyal
  • Lizzy: Napsugaras Bodorkám! Szerintem is fontos az önismeret, bár kérdéses, hogy valóban segítenek-e benn... (2006.10.11. 15:35) Egy kis teszt
  • Bodorka: Drága Lizzym! Igen, valóban jó ötlet az egyes vízformákkal végigvezetni az évszakokat, nekem is t... (2006.10.07. 21:58) Benyomások az évszakokról
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Egy kis teszt

2006.09.29. 23:55 Bodorka

Drágáim!

Mivel nagyon szeretem a pszichológiai teszteket, és tudom, hogy ezek kitöltése is közelebb visz ahhoz, hogy jobban megismerjem magamat, ezért azt gondoltam Ti se maradjatok ki a jóból, és közreadok itt egy érdekes rövid tesztet. Vigyázat, nagyon ütős!
A megoldásokat lejjebb találjátok.

Tehát:

1. Sorold fel kedvenc állatod 3 tulajdonságát! (lehet több is)
2. Sorold fel kedvenc színed 3 tulajdonságát (miért szereted?)
3. Mi a kedvenc vízformád? (pl. hópihe, folyó, tenger stb.) Írd le ennek 3 tulajdonságát (miért pont azt a vízformát választottad?)
4. Képzeld el, hogy egy bezárt szobában vagy, aminek nincs ajtaja, ablaka, nincs berendezése, és nem tudod, hogy meddig kell ott maradnod. Milyen érzéseket vált ki belőled? Írjál 3 példát!

És akkor jöjjenek a megoldások>>>

Jó csodálkozást!

Napsugarakat:

Bodorka

1 komment

Címkék: teszt

A bejegyzés trackback címe:

https://ezoterika.blog.hu/api/trackback/id/tr8315460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lizzy 2006.10.11. 15:35:20

Napsugaras Bodorkám!
Szerintem is fontos az önismeret, bár kérdéses, hogy valóban segítenek-e benne a tesztek (a Tied talán egész jó, mert nincsenek benne zárt válaszok). Sajnos a tesztek többségének alig a 3. kérdése után már lehet tudni, mely válaszokat kell megjelölni ahhoz, hogy a nekünk tetsző eredményt hozzuk ki.
Szóval fontos az önismeret és egyszer a buszon „bambulva” jutottam a felismerésre, vagyis a jó megoldásra. Egyszerű (de nem könnyű) a feladat: mondjunk, írjunk magunkról olyan kijelentéseket, amiket igaznak hiszünk. És ha kellőképpen félre tudjuk tolni az egónkat, akkor ezek a mondatok igazak lesznek, nem pedig olyanok, amilyenek lenni szeretnénk.
Én például azzal kezdtem a mondataimat: én egy ember vagyok, egy nő, egy anya. Szerintem ezzel nagyon fontos kategóriákat állítottam fel, az identitásom szilárd alapra lett helyezve. Ez fontos (szerintem). Aztán később: én egy közepes testalkatú nő vagyok, akinek nincs szüksége fogyókúrára, bár egy kicsit többet is mozoghatnék. Szóval ez is megvan: azt ehetem, amit csak akarok, de hetente legalább egyszer találjam már meg a fitness-termet. Végül (és ez adta a koronát a mondataimra): én egy olyan nő vagyok, aki nehezen esik teherbe. Tessék, és én még csodálkozom, hogy nincs otthon már eddig legalább 4 gyerekem. Egyébként a problémán már kineziológussal dolgozom.
Igen, azt hiszem, ez jó módja az önmegismerésnek, de fontos, hogy az egódat ki tudd kapcsolni (megoldható lehet, ha kora reggel ez az első gondolatod, vagy késő este ez az utolsó – hátha akkor még és akkor már alszik az egó).
Puszi!
süti beállítások módosítása